Jak to działa

Jak to działa

Rejestracja

Rejestrujesz się w Serwisie

Zarejestruj się w Serwisie, aby utworzyć Konto Użytkownika.

Dostęp do Panelu

Otrzymujesz dostęp do Panelu Klienta

Jeśli spełniasz warunki Regulaminu Serwisu, otrzymasz dostęp do Panelu Klienta.
Powiadomimy Cię o tym e-mailem.

Przygotowanie treści

Wprowadzasz produkty i markę sklepu

Dostęp do Panelu Klienta umożliwia szersze wykorzystanie funkcjonalności konta – jak w Pakiecie Standard (np. przesłanie logo i bannera sklepu, wstępne umieszczenie do 3 produktów na koncie).
Na tym etapie wprowadzone przez Ciebie elementy nie będą jednak jeszcze widoczne w Serwisie (nie będą publikowane).

Przesłanie do akceptacji

Wprowadzone produkty przesyłasz do Administratora

Wyślij wprowadzone przez siebie produkty do akceptacji przez Administratora w celu sprawdzenia zgodności z warunkami Regulaminu Serwisu. Możesz to zrobić z Panelu Klienta, klikając przycisk DO AKCEPTACJI w trybie edycji danego produktu.
Po sprawdzeniu otrzymasz e-mailem specjalny kod do wprowadzenia w procesie zakupu wybranego pakietu.
Bez kodu zakup pakietu, a zatem publikacja w Serwisie Twoich produktów wraz z wizytówką sklepu nie jest możliwa.

Zakup pakietu

Dokonujesz zakupu wybranego pakietu

Z Panelu Klienta –> Ustawienia –> Twój pakiet kupujesz Pakiet Standard lub Premium, wprowadzając kod, gdy zostaniesz o to poproszony.

Gotowe!

Twoje produkty i wizytówka sklepu są publikowane

Zazwyczaj jeszcze w tym samym dniu roboczym (nie później jednak niż 3 dni robocze) Twoje produkty i wizytówka sklepu zostaną opublikowane i będą widoczne w Serwisie przez okres 90 dni.
Na kilka dni przed upływem terminu ważności Twojego pakietu i dostępu do Panelu Klienta – otrzymasz przypomnienie o możliwości jego przedłużenia wraz z nowym kodem.

Jeśli wciąż masz pytania, skontaktuj się z nami: kontakt@inspirehome.pl

Krok po kroku

1. Zarejestruj się w Serwisie, aby utworzyć Konto Użytkownika. 2. Jeśli spełniasz warunki Regulaminu Serwisu, otrzymasz dostęp do Panelu Klienta. Powiadomimy Cię o tym e-mailem. Dostęp do Panelu Klienta umożliwia szersze wykorzystanie funkcjonalności konta – jak w Pakiecie Standard (np. przesłanie logo i bannera sklepu, wstępne umieszczenie do 3 produktów na koncie). Na tym etapie wprowadzone przez Ciebie elementy nie będą jednak jeszcze widoczne w Serwisie (nie będą publikowane). 3. Wyślij wprowadzone przez siebie produkty do akceptacji przez Administratora w celu sprawdzenia zgodności z warunkami Regulaminu Serwisu. Możesz to zrobić z Panelu Klienta, klikając przycisk DO AKCEPTACJI w trybie edycji danego produktu. 4. Po sprawdzeniu otrzymasz e-mailem specjalny kod do wprowadzenia w procesie zakupu wybranego pakietu. Bez kodu zakup pakietu, a zatem publikacja w Serwisie Twoich produktów wraz z wizytówką sklepu nie jest możliwa. 5. Dokonaj zakupu wybranego pakietu (z Panelu Klienta –> Ustawienia –> Twój pakiet), wprowadzając kod, gdy zostaniesz o to poproszony. Twoje produkty i wizytówka sklepu zostaną wtedy opublikowane (zazwyczaj w tym samym dniu roboczym, nie później jednak niż 3 dni robocze) i będą widoczne w Serwisie. 6. Na kilka dni przed upływem terminu ważności Twojego pakietu i dostępu do Panelu Klienta – otrzymasz przypomnienie o możliwości jego przedłużenia wraz z nowym kodem.

Jeśli wciąż masz pytania, skontaktuj się z nami: kontakt@inspirehome.pl

Co oznaczają poszczególne parametry pakietów:

 

Wizytówka sklepu – krótka wizytówka Twojego sklepu w Serwisie, zawierająca m.in.: logo, banner (header), Twoje adresy w serwisach społecznościowych, czy opis sklepu.
Produktów do zamieszczenia – maksymalna ilość Twoich produktów w Serwisie (w tym produkty wyróżnione).
Produktów wyróżnionych  – możliwość wyróżnienia zamieszczonych produktów. U góry takiego produktu wyświetlany jest napis POLECANY.
Zdjęć każdego produktu – maksymalna ilość zdjęć (w tym zdjęcie główne produktu).
Miejsce do dyspozycji – np. na zdjęcia produktów, bannery, itp.
Czas ważności – okres zamieszczania wizytówki oraz produktów w Serwisie. Następnie można przedłużyć pakiet na kolejny okres.